Vraag en antwoord
Hieronder treft u een overzicht aan van de meest gestelde vragen van klanten.
Klik op de vraag om het bijbehorende antwoord te lezen.
Meest gestelde vragen
Doen jullie ook maatwerk?
Maatwerk is mogelijk, maar om u op een zo goed mogelijke manier te kunnen adviseren, verzoeken wij u om geheel vrijblijvend bij ons langs komen om samen uw wensen en onze mogelijkheden te bespreken. Op onvolledige of onduidelijke offerte aanvragen via de e-mail kunnen wij helaas geen juiste prijsopgave maken en zullen derhalve ook niet in behandeling worden genomen.
Wat zijn de levertijden?
De gemiddelde levertijd van een bestelling binnen Nederland ligt onder normale omstandigheden tussen de 4 en 6 weken. De uiteindelijke levertijden zijn echter afhankelijk van factoren zoals voorraadstatus materialen, seizoensdrukte en vakantieperiodes. Bij een bestelling wordt bij de bevestiging de verwachte levertijd vermeld en gaat altijd in goed overleg.
Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
Al onze grotere producten worden vervoerd middels een door Houtbouw de Bruin aangestelde transporteur welke middels een vrachtwagen of transporter met aanhanger uw bestelling bij u komt afleveren. Zodra uw bestelling bij ons klaar staat voor verzending zal deze als afleveropdracht bij de transporteur worden aangemeld. De transporteur haalt vervolgens uw bestelling bij ons op om deze in te plannen voor vervoer naar het door u opgegeven afleveradres en zal u daarna telefonisch benaderen voor het maken van een leveringsafspraak.
Let op!
U dient er rekening mee te houden dat een transport-vrachtwagen een groot voertuig is. Hierdoor kan het mogelijk zijn dat deze niet bij u voor de deur kan en/of mag komen. Laat het ons of de transporteur voortijdig weten indien het afleveradres niet toegankelijk is voor een vrachtwagen. De transporteur kan hier dan rekening mee houden en zoeken voor alternatief vervoer of levering met bv. een kooiaap. De levering van een bestelling zal altijd worden ingepland op de zelfde dag als de montage datum.
Let op!
U dient er rekening mee te houden dat een transport-vrachtwagen een groot voertuig is. Hierdoor kan het mogelijk zijn dat deze niet bij u voor de deur kan en/of mag komen. Laat het ons of de transporteur voortijdig weten indien het afleveradres niet toegankelijk is voor een vrachtwagen. De transporteur kan hier dan rekening mee houden en zoeken voor alternatief vervoer of levering met bv. een kooiaap. De levering van een bestelling zal altijd worden ingepland op de zelfde dag als de montage datum.
Hoe gaat de betaling?
U kunt uw aankoop op de volgende manier betalen:
- Via bankoverschrijving ( factuur ontvangt u via e-mail )
De factuur dient binnen 3 werkdagen na de montagedatum te zijn voldaan!
Mijn tuin is (moeilijk) bereikbaar door een steeg of andere obstructie!
Met name wanden worden in onze werkplaats bij de productie van uw bestelling voorgemonteerd. Deze hebben afhankelijk van het gekozen model een bepaalde lengte en hoogte maat. Het is daarom zéér belangrijk dat de toegang tot uw tuin geen obstructies bevat zoals bijvoorbeeld een steeg met scherpe hoeken of deur waar deze wanden niet in hun geheel doorgeen passen. Eventuele obstructies dient u voooraf aan ons te melden zodat er hier bij de productie rekening mee kan worden gehouden.
Tevens dient de plek waar de vrachtauto met uw bestelling kan komen niet verder als 50 meter te zijn van de plek waar de montage dient te gebeuren.
Tevens dient de plek waar de vrachtauto met uw bestelling kan komen niet verder als 50 meter te zijn van de plek waar de montage dient te gebeuren.
Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd!
Mist u een onderdeel?
Laat het ons dan zo spoedig mogelijk weten door ons te bellen of een e-mail te sturen naar info@houtbouwdebruin.nl. Vermeld in de e-mail graag uw naam, telefoonnummer en het ordernummer van de bestelling. Het ordernummer kunt u terug vinden in de bevestigingsmail die u bij de bestelling heeft ontvangen.
Zijn er beschadigingen?
Maak hierover zo spoedig mogelijk een melding door ons te bellen en een e-mail te sturen met daarin duidelijke foto’s van de beschadiging(en) naar info@houtbouwdebruin.nl. Wij zullen u na evaluatie van het probleem zo spoedig mogelijk het beschadigde of missende onderdeel nazenden.
Laat het ons dan zo spoedig mogelijk weten door ons te bellen of een e-mail te sturen naar info@houtbouwdebruin.nl. Vermeld in de e-mail graag uw naam, telefoonnummer en het ordernummer van de bestelling. Het ordernummer kunt u terug vinden in de bevestigingsmail die u bij de bestelling heeft ontvangen.
Zijn er beschadigingen?
Maak hierover zo spoedig mogelijk een melding door ons te bellen en een e-mail te sturen met daarin duidelijke foto’s van de beschadiging(en) naar info@houtbouwdebruin.nl. Wij zullen u na evaluatie van het probleem zo spoedig mogelijk het beschadigde of missende onderdeel nazenden.
Weergave van structuur, kleuren, etc.
De weergave van structuur, kleuren en of andere uiterlijke kenmerken op de productfoto’s kunnen afwijken van de werkelijkheid en zijn dan ook slechts ter benadering. Wilt u 100% zeker zijn dat u de kleur bevalt? Dan adviseren wij u om langs te komen en deze met eigen ogen te bekijken.
Indien u, zonder dat u het product met eigen ogen heeft gezien, online besteld en bv. de structuur en/of de kleur valt u bij aflevering tegen en u de bestelling wenst te annuleren, dan zullen de productiekosten en transportkosten voor levering en retour voor uw eigen rekening zijn.
Indien u, zonder dat u het product met eigen ogen heeft gezien, online besteld en bv. de structuur en/of de kleur valt u bij aflevering tegen en u de bestelling wenst te annuleren, dan zullen de productiekosten en transportkosten voor levering en retour voor uw eigen rekening zijn.
Andere vraag?
Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.